Döner Sermaye İşletmesi Merkez Müdürlüğü


36 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI YEDEK ADAYLARI HAKKINDA DUYURU (16.04.2024)

36 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI YEDEK ADAYLARI HAKKINDA DUYURU (16.04.2024)

 

 

Başvuruları elektronik ortamda 22.01.2024-05.02.2024 tarihleri arasında alınan 36 Sözleşmeli Personel Alımı kapsamında, atamaya esas belgelerini teslim etmeyen, feragat eden ve kriterleri tutmayan adayların yerine yerleştirilen YEDEK ADAYLARIN listeleri aşağıda yer almaktadır.

 

Yerleştirilen YEDEK ADAYLARIN aşağıda belirtilen belgeleri en geç 22/04/2024 günü mesai bitimine kadar Kültür ve Turizm Bakanlığı Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Çiğdem Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No:50 Çankaya/ANKARA adresi Evrak Birimine elden, posta ya da kargo yoluyla ulaştırmaları zorunludur. Posta yoluyla yapılan başvurularda aşağıda belirtilen belgelerin son başvuru tarihi mesai bitimine kadar Merkez Müdürlüğü evrak birimine ulaştırılması gerekmektedir. Postadaki gecikme nedeniyle son başvuru tarihinden sonra Merkez Müdürlüğü evrak birimine ulaşan başvurular işleme konulmayacaktır.

NOT: Son 1 yıl içerisinde aynı unvanda 4/B sözleşmeli statüde çalışmakta olan ya da kurumlarınca sözleşmesi fesh edilen veya sözleşmesini tek taraflı fesh eden adayların atamaları kesinlikle yapılmayacaktır.

Atamaya esas belgelerini teslim etmeyecek adayların, nüfus cüzdanlarının önlü arkalı fotokopisi ekli olarak feragat dilekçesi yazarak dosim.insankaynaklari@ktb.gov.tr  adresine e-posta göndermeleri veya evrakların elden teslim edilmesi gerekmektedir.


Yerleştirilen Ankara İli yedek aday listesi için 
tıklayınız.

Yerleştirilen Antalya İli yedek aday listesi için tıklayınız.

Yerleştirilen Erzurum İli yedek aday listesi için tıklayınız.

Yerleştirilen Muğla İli yedek aday listesi için tıklayınız.

Yerleştirilen Nevşehir İli yedek aday listesi için tıklayınız.

 


YERLEŞTİRİLEN ASİL ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

1-Dilekçe (Örneği için tıklayınız}

2-Öğrenim Belgesi aslı veya onaylı örneği, (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

3-Nüfus Cüzdanı aslı veya onaylı örneği, (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

4- KPSS sonuç belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır)

5-Heyet Raporu;

Büro Personeli pozisyonuna yerleştirilen adaylar için; Heyet Raporu (Asıl), heyet raporu (Tam teşekküllü Devlet veya Devlet Üniversitesi Hastanelerinden) almaları gerekmektedir.

6-Mal Bildirimi (Örneği için tıklayınız) (İki sayfa olan Mal Bildirimi arkalı önlü olarak tek yaprakta doldurulacaktır.)

7-16.04.2024 tarihi veya sonrası itibariyle alınan Adli Sicil Belgesi (E-Devlet üzerinden de alınabilir), (Belgede adli sicil kaydı yoktur, adli sicil arşiv kaydı yoktur ibareleri beraber bulunmalı), (Vardır ibaresi bulunması halinde konuyla ilgili belgelerin gönderilmesi)

8-Askerlik Belgesi (Erkekler için) (e-Devlet üzerinden alınacaktır) Askerlik hizmetini tamamlamış adayların Terhis Belgesi örneği.

9-Yerleşim Yeri Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır.)

10-Herhangi bir sağlık güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almadığına ilişkin Sosyal Güvenlik Merkezlerinden alınacak belge (e-Devlet üzerinden de alınabilir.)   

11- 6 adet vesikalık fotoğraf  

Bu ilan tebliğ niteliğinde olup, adaylara ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.

İlgililere duyurulur.